Motoblokas NEVA-MB2B, RNMB2B65, Variklis B&S 6.5

  • Kraunamos nuotraukos

    Motoblokas NEVA-MB2B, RNMB2B65, Variklis B&S 6.5

    Kodas: NEVA-MB2B
    Kaina 999 
    Netinka kaina? Siūlyk savo!
    Į krepšelį 
  • Modelis: NEVA-MB 2
    Variklis: B&S 6.5 I/C
    Variklio tūris, 208 cc
    Variklio maksimali galia, kW 4,8
    Kuro bako talpa l.: 3.1
    Alyvos talpa variklyje l.: 0.6
    Transmisijos tipas: Grandininė
    Pavarų kiekis į priekį: 2
    Pavarų kiekis atgal: 1
    Frezų skaičius vnt.: 4
    Frezų apsisukimo skaičius: 23-160 rpm
    Frezu plotis cm.: 55 (galima iki 126)
    Frezų deametras, mm: 320
    Svoris kg.: 91
    Gamintojas: NEVA, Rusija
    Garantija: 2 metai 

     

    REKOMENDUOJAMAS PLOTAMS IKI 3000 m²

    *Motobloko NEVA komplektacija sudaro 55 cm frezos ir guminiai ratai, visi kiti aksesuarai už papildomą kainą.
    YPATYBĖS

    Briggs & Stratton CR950 stabilus variklis
    Briggs & Stratton CR950 benzininis variklis yra vieno cilindro, keturių taktų. Ketaus gilzė padidina variklio patikimumą ir ilgaamžiškumą, užkerta kelią nusidėvėjimui ir kompensuoja netinkamo valdymo padarinius, tuo pačiu užtikrindama sumažintas tepalų sąnaudas. Lo-Tone ™ duslintuvas garantuoja žemą triukšmo lygį ir gerą garso kokybę. Plūdinis karbiuratorius užtikrina optimalų degalų tiekimą, kad padidėtų patvarumas ir našumas. 

    Reduktorius aliuminio korpuse
    NEVA MB2-B & S (CR950) motobloko transmisija sudaro krumpliaračių - grandininis reduktorius aliuminio korpuse. Šio reduktoriaus pranašumas yra didelis efektyvumas ir ilgaamžiškumas. Reduktorius suteikia motoblokui didelį sukimo momentą ir pakankamą traukimo jėgą. Todėl ši technika puikiai apdoroja bet kokio tipo dirvožemį, taip pat gabena krovinius sunkiomis kelio sąlygomis.

     

    Papildomas pavarų rinkinys
    Iš pradžių „NEVA“ MB2-B & S (CR950) motobloke yra sumontuotas žemų pavarų komplektas, kurį sudaro 2 priekinės ir 1 atbulinė pavara. Tačiau pakeitus diržą ant dvigubų briaunų skriemulių, gaunamas aukštesnių pavarų rinkinys, kuriame taip pat yra 2 priekinės ir 1 atbulinė pavara. Taigi, operatorius gali naudoti 4 priekines ir 2 atbulines pavaras. Kiekvienos iš šių pavarų pritaikomumą lemia atlikto darbo tipas ir eksploatavimo sąlygos. Pavyzdžiui, arti galima bet kuria priekine pavara. Tačiau pirmenybė bus teikiama pavarai, kuri labiau tinka konkrečiam dirvožemio tipui. 

    Kairiojo rato atlaisvinimas
    Motoblokas „NEVA“ MB2-B & S (CR950) turi kairio rato atlaisvinimo funkciją. Ši funkcija ypač naudinga, kai arimo ar kultivacijos metu Jūs pasiekiate lauko pabaigą ir Jums reikia apsukti motobloką 180 laipsnių kampu, kad galėtumėte toliau dirbti. Paspaudę rato atlaisvinimo svirtį, galite lengvai pasisukti net ir nedideliame plote.  

    Mechaninis pavarų perjungimas
    “NEVA” MB2-B & S (CR950) motobloko pavarų perjungimo svirtis yra ant pavarų dėžės. Konstrukcija yra patikima ir patvari. Pavaros lengvai ir tyliai įjungiamos, minkštai ir sklandžiai išjungiamos. Svirtis yra patogiu atstumu nuo vairo, kad būtų galima greitai perjungti pavarą.

     

    Nepriklausomas vairo rankenų reguliavimas
    Vartotojo patogumui „NEVA“ MB2-B & S (CR950) motobloko vairas turi nepriklausomą reguliavimą, o tai ypač svarbu pjaunant vagas. Motoblokas šios operacijos metu pakrypsta ant šono, nes vienas iš jo ratų eina išilgai vagos, o kitas - neapdorotu dirvožemiu. Jei vairas sumontuotas standartinėje padėtyje, dirbti su motobloku yra labai nepatogu. Todėl kiekvienai rankenai parenkamas tinkamas aukštis, kuris yra patogus vartotojui. 

    4-8 frezų kultivacija
    Motoblokas „NEVA“ MB2-B & S (CR950) gali dirbti su skirtingu frezų skaičiumi. Paprastai technikoje montuojamos 4 arba 6 frezos, atsižvelgiant į apdorojamo ploto plotį. Apdorojant lengvą dirvą, vienu metu ant motobloko galima įrengti 8 frezas, kurios leidžia greičiau apdoroti plotą. Siekiant užtikrinti saugumą kultivuojant, ant motobloko privaloma įrengti sparnelius.