Profesionalus motoblokas MOBIL K MKM-3 PRO Briggs&Stratton

  • Kraunamos nuotraukos

    Profesionalus motoblokas MOBIL K MKM-3 PRO Briggs&Stratton

    Kodas: MKM-3 PRO
    Kaina 990 
    Netinka kaina? Siūlyk savo!
    Į krepšelį 
  • Variklis: Briggs&Stratton CR950
    Darbinis tūris: 212 cm3
    Variklio galia: 6,5 Ag
    Variklio tipas: 4-х тaktis
    Reduktorius: Krumpliaratinis/Grandininis
    Pavarų sk.: 2 į prieki + 1 atbulinė
    Kuro tipas: 92
    Masė: 67 Kg
    Kultivavimo plotis: 1050 mm
    Frezu diametras: 340 mm
    Sankabos tipas: Diržinė
    Размер упаковки: 510х670х970 mm
    Guminiai ratai: Taip
    Ratų praplatintojai: Ne
    Priekinis pajungimas: Taip
    Komunalinis škyvas: Taip
    Apvagoti bulvės
    Iškasti bulves
    Akėti žemę
    Kultivuoti žemę
    Šluoti šiukšles
    Daryti vagas
    Pašalinti piktžoles
    Pjauti žolę
    Siurbti vandi
    Pervežti krovini 

     

    „Motoblokas Mobil K MKM-3“ - „Motoblokas“ numeris 1, Pagal lengvuma ir patoguma dirbant su juo, lyginant su kitais šios Rusijos gamyklos siūlomais modeliais. Ankstesnis modelis-MKM-3 Lander-Pachar buvo 100% pirmaujantis rinkoje per visus 10 metų. 2018 m. Išleido naujos kartos šį motobloką! „Mobile K“ MKM-3 tai naujos kartos motoblokas, pasižymintis aukščiausio lygio gaminiu, novatoriško dizaino ir inžinerijos sprendimu metodo motoblokų gamyboje derinys.

    Koks tai motoblokas? Visų pirma tiems, kurie nori gauti viską iš karto. Daugybė skirtingų priedų: plūgai, vagotuvai, bulvių kasimo, sodonimo įrenginiai, gruntkibiai, ravėtuvai, šepečiai, sniego pūstuvai, žoliapjovės, mulčeriai, vežimėliai, priekabos ir daug daugiau. Be to, šis motoblokas, tiems kurie tikrai vertina darbo komfortą ir paprastumą, ir kuriems rūpestis savo sveikata nėra paskutinėje vietoje.

    „Mobile K MKM-3“ motoblokose įrengta nauja pavarų dėžė „Mobil K Strong Transmission 2000“ - tai nauja, moderni ir technologinė pavarų dėžė, sukurta mūsų kompanijoje. Ši transmisija pasižymi patentuota technologija „Comfort Speed ​​Motion II“.

    Mobil K Strong Transmisija 2000MKM-3-1 reduktorius.

    · Linijinis greitis į priekį - 2,5-8,5 km / h, pavarų dėžės greitis į priekį 35-120 aps./min
    · Linijinis greitis atgal 1,79-2,58 km / h, pavarų dėžės greitis - 23-34 aps./min
    · Pavarų dėžės korpusas - aliuminis, rodantis jo priklausomumą profesionaliai klasei
    · Korpusas turi standumo briaunas
    · Pavarų dėžė yra visiškai ardoma ir aptarnaujama, joje nereikia keisti tepalo, tik prireikus periodiškai papildyti
    · Visi krumpliaračiai ir velenai sukietinti
    · Transmisijos viduje sumontuota grandinė atlaiko tempiamąjį stiprumą 3,2(T) kg.
    · Pirmą kartą pavarų dėžėse krumpliaračių dantys išdirbami, tam kad pavarų perjungimas būtu labai minkštas ir tikslus, nereikia gaudyti reikiamą pavarą

     

    „Comfort Speed ​​Motion II“. Optimalus pavarų dėžės sukimosi greitis.

    Lengvas ir patogus darbas su 100% efektyvumu.

    „Comfort Speed ​​Motion II“ technologija leidžia pasiekti pavarų dėžės veleno sukimosi greitį 35-120 aps./min. Dėl to pjovimo frezos sumontuotos ant motoblokų savarankiškai juda į priekį ir atlaisvina dirvą, reikalingą sodinimui, kai velenas sukasi 80-120 aps./min. Jūs lengvai ir patogiai valdote bet kurios zonos dalį be jokios apkrovos rankose ir nugaroje.

    Kai veleno sukimosi greitis yra 35 aps./min., Variklio blokas juda mažiau nei 3 km / h. Esant tokiam mažam judėjimo greičiui 1 metrui, priedas atlieka daugiau darbo ciklų, tai padeda motobloko operatoriui dirbti plotą 100% efektyvumu.

    * Optimalus greitis darbams su frezomis yra greitis 80–120 aps./min. Jei sukimosi greitis yra didesnis nei 120 aps./min., Tada aktyviųjų priedų (frezos) virsta pasyviais ir neišdyrba žemės, bet paprasčiausiai ja sumala i dulkes Jei apsisukimai yra mažesni nei 80 aps./min., frezos neturi pakankamai traukos jėgos, o kultivatorius nepradės judėti į priekį

    Idealus nulinis balansas. Tobulas nulinis balansas.

    Nėra nuovargio ir žalos sveikatai.

    Technologija Ideal Zero Balance sumažina nugaros ir rankų apkrovą, sumažina vairo vibraciją. Mūsų dizaineriai ir inžinieriai suprojektavo motobloko masės centrą virš frezų ir svoris yra tolygiai paskirstytas ant jų, ir įrengys neužvirsta į priekį ar atgal. Dėl šios priežasties motoblokas, turintis tokį idealų nulinį balansą, nėra palaidotas žemėje, bet palaipsniui ir nuosekliai juda. Krova sumažinama 90%. Dėl to mažiausiai nuovargis ir žala sveikatai.

    Minimalus vibracijos efektas. Minimali vibracija ir rankų nuovargis.


    Vibracija ir rankų apkrova žemiau 50%.

    Iš esmės minimalus vibracijos efektas, nustatė kiekvieno variklio bloko mazgo projektą ir gamybą su užduotimi - iki minimumo sumažinti vibracijos lygį. Padidėjusi vibracija tiesiogiai veikia sveikatą. Pavyzdžiui, vairas yra pritvirtintas ne prie motobloko rėmo, bet prie pavarų dėžės; Profesionalios antivibracinės motobloko rankenos iš Italijos lyderio - START yra sumontuotos ant motobloko, kurios yra patikimesnės ir „sugeria“ vibracijas operatoriaus rankose dėl specialių antivibracinių įdėklų, net daugiau kaip 50%. Sankabos rankena keičia petį ir, laikydami nuspaustą sankabą, riešo apkrovos beveik nėra.

    Lengvas transportavimas.

    Noragas kartu su transportavimo ratais Patogus transportavimas nėra apkrovos rankoms ir nugarai


    Patentuotas išradimas transportavimo rato dizainas, noragas sujungtas su transportavimo ratais, dėka to galite lengvai patekti į darbo vietą motobloku, nepažeidžiant vejos ar grindinio plytelių su peiliais. Užpakalinių ratų išdėstymas leidžia paskirstyti visą motobloko masę prie ratų ir perkelti jį be apkrovos rankų ir nugaros. Norint pradėti dirbti žemę, reikia tik pasukti noragėlį 180 laipsnių kampu.

    „Long Life Blades“. Grūdinti peiliai

    Peilių ilgaamžiškumas ir priežiūros išlaidos

    Nereikia išlaikyti peilių per visą gyvavimo ciklą. „Long Life Blades“ peiliai yra pagaminti iš specialaus lydinio ir turi unikalų dizainą, kuris sumažina vibraciją eksploatacijos metu, o teisingas peilio atlošo kampas lengvai susiduria su bet kokio tipo dirvožemiu. Peiliai yra sušvelninami aukšto dažnio srovėmis, o eksploatacijos metu jie patys aštrinasi žemėje, todėl nereikia juos aptarnauti per visą tarnavimo laiką. Grūdintas peilis nebijo akmenų ir šakų, todėl jis yra patvarus.

    Profesionalūs valdymo organai. Nėra pečių riešo nuovargio.

    Motoblokuose sumontuotos ergonomiškos sankabos rankenos ir greitintuvai iš pasaulio lyderio - italų kompanijos „Start“. Sankabos rankena turi kintamą padeti, o ją spaudžiant riešui nėra apkrovos. Rankenos yra pagamintos iš specialaus antivibracinio lydinio, todėl jūsų darbas yra patogus.

    Reguliuojamas dviejose plokštumose elipsės formos vairas.


    Patogumas ir patogumas darbe. Reguliuojant vairą vertikalioje plokštumoje, galimybė patogiai dirbti su motobloku bet kokio aukščio žmonės. Net ir miniatiūrinėi merginai ar moteriai bus lengva ir patogi dirbti su šiuo įrenginiu. Reguliavimas horizontalioje plokštumoje leidžia jums eiti arti dirbamos žemės, o ne per ja, taip pat glaudžiai dirbti su tvoromis ar konstrukcijomis su vejapjove, šepečiu ar sniego pūstuvu.